Tältä sivulta löydät Luomuelintarvikepäivän 2024 esitykset.
Tiedostot
- "Ireland’s Developing Organic Sector – A Holistic Approach To Support Ireland’s Growth Ambitions" - Organic Sector Manager EMMET DOYLE, Bord Bia (IRL)
- "Luomu ja vastuullinen kuluttaminen kaupan murroksessa" - Työelämäprofessori LASSE MITRONEN, Tampereen yliopisto
- "How to keep organic pioneer brands interesting in the changing world" - Chief Marketing Officer ANNA TÖRNEBRANT, Midsona (SE)
- "Valio Luomun matka 90-luvulta tähän päivään ja tulevaisuuteen" - Ilmastotiimin johtaja JUHA NOUSIAINEN, Valio
- "Mitä elämän universaali nanotason viestintä voisi kertoa luomutuotannon arvosta ja miten tätä voidaan mitata" - Professori SEPPO VAINIO, Kvantum Instituutti, Oulun yliopisto
- "Tulevaisuuden kuluttaja ja vastuulliset ruokavalinnat" - Kulutustutkimusryhmän johtaja ANU SEISTO, VTT
- "Vanhasta uutta, eli luomuinnovaation perusopit" - Toimitusjohtaja SASKA TUOMASJUKKA, Lapin Maria
- "Luomukahvin hiilijalanjälki ja kokemuksia vastuullisuusviestinnän sääntelyn vaikutuksista – case Kulta Katriina Luomu" - Vastuullisuus-, kehitys- ja viestintäjohtaja HEIDI PÄIVÄNIEMI, Meira
- "Mitä tulee hinnan jälkeen?" - VP, K Brand, Sponsorships & Insight HEIDI JUNGAR, Kesko
- "Tahtoa, työtä ja tuotekehitystä – luomu osana ISS palveluiden vastuullisuustyötä" - Ravintolapalveluiden tuotepäällikkö TERHI PALDAN, ISS Palvelut
- "Ireland’s Developing Organic Sector – A Holistic Approach To Support Ireland’s Growth Ambitions" - Organic Sector Manager EMMET DOYLE, Bord Bia (IRL)
- "Luomu ja vastuullinen kuluttaminen kaupan murroksessa" - Työelämäprofessori LASSE MITRONEN, Tampereen yliopisto
- "How to keep organic pioneer brands interesting in the changing world" - Chief Marketing Officer ANNA TÖRNEBRANT, Midsona (SE)
- "Valio Luomun matka 90-luvulta tähän päivään ja tulevaisuuteen" - Ilmastotiimin johtaja JUHA NOUSIAINEN, Valio
- "Mitä elämän universaali nanotason viestintä voisi kertoa luomutuotannon arvosta ja miten tätä voidaan mitata" - Professori SEPPO VAINIO, Kvantum Instituutti, Oulun yliopisto
- "Tulevaisuuden kuluttaja ja vastuulliset ruokavalinnat" - Kulutustutkimusryhmän johtaja ANU SEISTO, VTT
- "Vanhasta uutta, eli luomuinnovaation perusopit" - Toimitusjohtaja SASKA TUOMASJUKKA, Lapin Maria
- "Luomukahvin hiilijalanjälki ja kokemuksia vastuullisuusviestinnän sääntelyn vaikutuksista – case Kulta Katriina Luomu" - Vastuullisuus-, kehitys- ja viestintäjohtaja HEIDI PÄIVÄNIEMI, Meira
- "Mitä tulee hinnan jälkeen?" - VP, K Brand, Sponsorships & Insight HEIDI JUNGAR, Kesko
- "Tahtoa, työtä ja tuotekehitystä – luomu osana ISS palveluiden vastuullisuustyötä" - Ravintolapalveluiden tuotepäällikkö TERHI PALDAN, ISS Palvelut