Materiaalit

Pro Luomun julkaisemat erilaiset materiaalit kuten luomun kuluttajabarometrit, tutkimukset, tilastokoosteet ja esitteet löytyvät täältä.

Kuluttajabarometrit

Luomun kuluttajabarometrit luotaavat suomalaisten asenteita luomua kohtaan. Tuorein luomun kuluttajabarometri on tehty syksyllä 2017.

Luomu Suomessa -tilastot

Luomun tuotannon ja kulutuksen kehityksestä kertovat keskeiset tilastot kerätään vuosittain julkaistavaan Luomu Suomessa -koosteeseen.

luomumerkki

Luomun brändiopas

Luomun brändiopas antaa luomualan yrityksille ja muille luomusta viestiville tahoille työkaluja luomutuotteiden markkinointiin.

Tutkimukset

Pro Luomun teettämät tutkimukset ovat selvittäneet esimerkiksi yritysten luomunäkymiä ja luomutuotteiden käyttöä kunnissa.