Tältä sivulta löydät Luomuelintarvikepäivän 2022 esitykset.
Tiedostot
- Voiko luomuun luottaa? Tuoreita tuloksia suomalaisten luomun kulutuksesta ja asenteista luomuun, Client Director Pasi Saarnivaara, Kantar TNS Agri Oy
- Luomu ja luonnon monimuotoisuus, apulaisprofessori Johan Ekroos, Helsingin yliopisto
- Towards regenerative organic farming, Regional manager Johan Hedberg, Arla Sweden
- Inflaatio haastaa myös luomua – luomumyynnin kehitys ja potentiaalit, osto- ja myyntijohtaja Janne Vuorinen, Kesko
- Luomulastenruoan Spotify – kuukausitilauspalvelu on uudenlainen tapa tehdä kauppaa, perustaja-toimitusjohtaja Milla Westerling, Green Planet Astronauts
- Suomalainen luomuraaka-aine osana vastuullisuusstrategian toteutusta ruokapalveluissa, hankinta- ja tuotekehitysjohtaja Ulla Kurkela, Compass Group
- Ympäristöväittämät Suomen markkinoilla, huomioita elintarvikkeiden ja luomun mainonnasta, tutkija Tero Heinonen, Suomen ympäristökeskus
- Miten luomusta rakentui merkityksellinen vaihtoehto? Sosiologian tutkimus luomutuotannon arvoja koskevaan keskusteluun, tutkijatohtori Tomi Lehtimäki, Helsingin yliopisto
- Biodiversity footprints – current situation and opportunities for companies, Msc. Natasha Järviö, LUT, BIODIFUL
- Organic exports in Denmark part of the The organic way – The Danish Model, Market Development Director Mette Jasper Gammicchia, Danish Agriculture & Food Council
- Opportunities and Challenges of organic wild harvested products from Finland, Advisor Board Member Erkki Pöytäniemi, KÄÄPÄ Biotech
- Pitkäjänteisellä työllä luomuviennistä merkittävää liiketoimintaa, kategoriapäällikkö, valkoiset juomat, vastuullisuus ja luomu Mirva Tollet, Valio
- Suomalaisen luomuviennin potentiaalit ja näkymät, Head of Food Program Esa Wrang, Business Finland
- Voiko luomuun luottaa? Tuoreita tuloksia suomalaisten luomun kulutuksesta ja asenteista luomuun, Client Director Pasi Saarnivaara, Kantar TNS Agri Oy
- Luomu ja luonnon monimuotoisuus, apulaisprofessori Johan Ekroos, Helsingin yliopisto
- Towards regenerative organic farming, Regional manager Johan Hedberg, Arla Sweden
- Inflaatio haastaa myös luomua – luomumyynnin kehitys ja potentiaalit, osto- ja myyntijohtaja Janne Vuorinen, Kesko
- Luomulastenruoan Spotify – kuukausitilauspalvelu on uudenlainen tapa tehdä kauppaa, perustaja-toimitusjohtaja Milla Westerling, Green Planet Astronauts
- Suomalainen luomuraaka-aine osana vastuullisuusstrategian toteutusta ruokapalveluissa, hankinta- ja tuotekehitysjohtaja Ulla Kurkela, Compass Group
- Ympäristöväittämät Suomen markkinoilla, huomioita elintarvikkeiden ja luomun mainonnasta, tutkija Tero Heinonen, Suomen ympäristökeskus
- Miten luomusta rakentui merkityksellinen vaihtoehto? Sosiologian tutkimus luomutuotannon arvoja koskevaan keskusteluun, tutkijatohtori Tomi Lehtimäki, Helsingin yliopisto
- Biodiversity footprints – current situation and opportunities for companies, Msc. Natasha Järviö, LUT, BIODIFUL
- Organic exports in Denmark part of the The organic way – The Danish Model, Market Development Director Mette Jasper Gammicchia, Danish Agriculture & Food Council
- Opportunities and Challenges of organic wild harvested products from Finland, Advisor Board Member Erkki Pöytäniemi, KÄÄPÄ Biotech
- Pitkäjänteisellä työllä luomuviennistä merkittävää liiketoimintaa, kategoriapäällikkö, valkoiset juomat, vastuullisuus ja luomu Mirva Tollet, Valio
- Suomalaisen luomuviennin potentiaalit ja näkymät, Head of Food Program Esa Wrang, Business Finland